عزيزي الزائــــر انت غيــــر مسجـــل لدينــــا
ان كنت مشتركـــ معنـــا فقم بتسجيـــل الدخول
او قـــم بالاشتـــراك بالضغـــط علـــي زر التسجيـــل و شكـــرا
عزيزي الزائــــر انت غيــــر مسجـــل لدينــــا
ان كنت مشتركـــ معنـــا فقم بتسجيـــل الدخول
او قـــم بالاشتـــراك بالضغـــط علـــي زر التسجيـــل و شكـــرا
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

الرئيسيةأحدث الصورالتسجيلدخول

10 نكــت 10

كاتب الموضوعرسالة
P . A . U . S . E
إدارة المنـتدي
إدارة المنـتدي
P . A . U . S . E

10 نكــت 10 Empty
مُساهمةموضوع: 10 نكــت 10   10 نكــت 10 Icon_minitimeالسبت يونيو 06, 2009 6:49 am

السلام عليكم ورحمة الله وبركاته ..

هلا بيكم أعضاء منتدي سبيشيال ..

حبيت أقدم لكم .. شوية نكت ..
S27

S10

1 - مره حرامى سرق فرخه وراح يكلها على شط النيل فشافه عسكرى وقال له مسكتك ياحرامى الفراخ ، والريش جنبك اهو ... فقال له الحرامى لا ياشويش دى نزلت تستحمى وقالت لى خلى باللك من هدومى

2 - الراديو:والاعب بيشوط بمشط رجله يااااااااااه بتيجى في المقص صبي الحلاق:إلحق يا معلم بيلعبوا بالعدة

3 - الزوجه لزوجها : ياريتنى جريدة عشان اكون فى ايدك كل يوم الزوج: ياريتك نتيجة اغيرها كل سنة

4 - مرة اتنين أغبيه عندهم حصانين.. فكانوا عايزين يعلموهم علشان ما يتلغبطوش بينهم .. الاول قطع اذن حصانه وراح قال للتاني ، فالتاني قاله ااه يخرب بيتك انا برده عملت كده.... فالاول راح قطع ذيل حصانه ، و راح قال للتاني.... فالتاني قاله ااه يخرب بيتك انا برده عملت كده.... فالاول قاله انت هتصدع دماغي... خد انت الحصان الاسود وانا الحصان البيض

5 - اتنين حراميه دخلوا بيت واحد منهم دخل البلكونه ، شوية وصاحب البيت دخل عليه فقالوه انت بتعمل ايه هنا؟ قالوه انا كنت بحارب اليهود بالطياره و بدمر فيهم ، لحد لما طيارتي عطلت و انا نطيت بالبراشوت و نزلت في بلكونتك ..... قالوه ايوه كده تعجبنى ، مش التاني اللي قاعدلي في البانيو و بيقول علي نفسه من الضفاضع البشريه

6 - صرصار في العنايه المركزه بيسال صرصار جمبه بيقولو بيرسول ........؟ قالو لا فردة شبشب

7 - طلب معلم اللغه العربيه من التلاميذ ان يكتبوا موضوعا إنشائيا في وصف مباراه كره القدم،فاخذ الجميع يكتبون الا واحد،وعندما حان موعد التسليم سارع الى كتابه جمله واحده و تقول:هطل المطر و تأجلت المباراه

8 - محششين قاعدين يصلون واحد عطس قال الحمدلله
قال2/يرحمك الله
قال3/مايجوز تتكلمون
قال4/كل صلاتكم غلط
قال5/الحمدلله‎ ‎ أنا ماتكلمت

9 - نذل اتصل على إذاعة الراديو وطلب أغنية
"بابا فين " .... وأهداها للأيتام

10 - غبي يفتح ويقفل في الثلاجه ليه ؟ يبي يشوف مين يطفي ويشغل في النور
S31

يلا في أمان الله ^ ^"

http://www.special4ever.tk

10 نكــت 10